• طرح سد مخزني بيدواز اسفراين
    طرح سد مخزني بيدواز اسفراين
  • طرح سد دوستي (طرح مشترك ایران و ترکمنستان بر روی رودخانه مرزی هريرود)
    طرح سد دوستي (طرح مشترك ایران و ترکمنستان بر روی رودخانه مرزی هريرود)
  • مطالعات بهبود کیفیت جریان آب ورودی به دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر)
    مطالعات بهبود کیفیت جریان آب ورودی به دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر)
  • سـد و نيروگاه پيرتقي در حوضه قزل اوزن
    سـد و نيروگاه پيرتقي در حوضه قزل اوزن
  • طراحی، تهیه، نصب، اجرا و بهره برداری سد و قفل کشتیرانی مارد آبادان به روش  طرح و ساخت (EPC غیرصنعتی)
    طراحی، تهیه، نصب، اجرا و بهره برداری سد و قفل کشتیرانی مارد آبادان به روش طرح و ساخت (EPC غیرصنعتی)
  • تأمین آب و تأسیسات پمپاژ، انتقال و دفع باطله معدن مس سونگون (فاز I و II)
    تأمین آب و تأسیسات پمپاژ، انتقال و دفع باطله معدن مس سونگون (فاز I و II)

معرفی شرکت انگیزه نگار خاوران

معرفی شرکت انگیزه نگار خاوران
17 دی 1398

شرکت انگیزه نگار خاوران هم‌اکنون ارائه دهنده طیف وسیعی از خدمات IT شامل اینترنت ADSL، پهنای باند رادیویی، نمایندگی رسمی آنتی‌ویروس Avira، انواع خدمات شبکه، فروش سخت‌افزار، خدمات نرم‌افزاری، سیستم‌های امنیتی و نظارتی و ... می‌باشد. درهمین راستا و به منظور آشنایی هرچه بیشتر کارکنان محترم شرکت مهندسی مشاور طوس آب با شرکت انگیزه نگار، این دو شرکت اقدام به امضای تفاهم‌نامه‌ای مبنی بر ارائه خدمات IT در قالب خدمات رفاهی کارکنان نموده‌اند که اطلاعات بیشتر، از وبگاه شرکت به آدرس www.angizehco.com و یا تلفن‌های 3-05137653381 در دسترس می‌باشند.
در نیمه دوم سال 97 با افزایش سرمایه، ترکیب سهامداران نیز تغییر یافت و شرکت مهندسی‌مشاورطوس‌آب سهامدار عمده شرکت انگیزه نگارخاوران گردید و شرکت آروین فریان توسعه پایا نیز به ترکیب سهامداران اضافه گردید. با تغییر سهامداران و تیم مدیریتی، رویکرد شرکت نیز تغییر نمود. براساس مصوبه تیم مدیریتی جدید حوزه فعالیت شرکت گسترش یافت تا در کنار ارائه خدمات قبلی، حوزه‌های هوشمندسازی، ابزاردقیق و تولید نرم‌افزارهای تخصصی نیز در سبد محصولات و خدمات شرکت قرارگیرد.
منظور از هوشمندسازی استفاده از فناوری‌های پیشرفته به‌منظور ادراک محیط اطراف و انجام واکنش‌های متناسب با آن می‌باشد. باتوجه به آنکه یک سیستم هوشمند فقط درصورتی به بازدهی مطلوب می‌رسد که طراح آن شناخت کاملی از آن نوع فعالیت داشته باشد، بنابرین هوشمندسازی در شاخه‌های مرتبط با آب (مثل کشاورزی هوشمند، آبزی‌پروری هوشمند، IIoT در صنعت آب و ...) جزو خدمات شرکت انگیزه نگار قرارگرفت.
یکی دیگر از حوزه‌های کاری شرکت انگیزه نگار، ابزار دقیق در صنعت آب با رویکرد استفاده از فناوری‌های نوین و تکنولوژی‌های پیشرفته‌می‌باشد.
باتوجه به نیاز شرکت طوس آب به نرم‌افزارهای سازمانی، تولید این‌گونه نرم‌افزارها در بستر یکپارچه و با رویکرد تجاری- سازی آن در بین دیگر شرکت‌های مشاور با نیازمندی‌های مشابه در دستور کار شرکت انگیزه نگار قرارگرفت. همچنین باتوجه به پیشرفت صنعت ICT در حوزه مدیریت منابع آب، تولید نرم‌افزارهای تخصصی این شاخه نیز جزو فعالیت‌های شرکت می‌باشد.
شرکت انگیزه نگار خاوران جهت فعالیت در حوزه‌های فوق و همچنین دیگر کاربردهای فناوری‌های نوین در صنعت آب اعلام آمادگی می‌نماید.