انعکاس خبر آبرسانی به مشهد در روزنامه کاروکارگر

انعکاس خبر آبرسانی به مشهد در روزنامه کاروکارگر
26 اسفند 1399

بعد از تأیید و تکذیب‌های مکرر مسئولان کشوری و استانی درباره انتقال آب از خلیج فارس به مشهد، سرانجام حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور کشورمان در 24 اسفند همزمان با افتتاح قطعه 2 و 3 خط انتقال آب از خلیج فارس، فاز دوم انتقال آب از خلیج فارس به استان‌های شرق کشور را به صورت رسمی آغاز کرد تا پروژه انتقال آب از استان هرمزگان، وارد فاز تازه‌ای شود.
در این خصوص مصاحبه‌ای که توسط روزنامه کاروکارگر از جناب آقای مهندس هاشمی مدیر پروژه های شرکت مهندسی مشاور طوس‌آب در آبرسانی به شهر مشهد انجام شد می‌پردازیم:
شرکت طوس‌آب از جمله شرکت‌های برتر در همکاری با وزارت نیرو می‌باشد که با فعالیت مستمر درعرصه‌های عمرانی خدمات ارزنده‌ای را به انجام رسانده است.
حضور در عرصه‌های عمرانی و فعالیت در جهت توسعه زیرساخت‌های کشورکه منجر به تحقق مطالبات هموطنان عزیزمان می‌شود، موهبتی است که نصیب مردان سخت‌کوش می‌گردد. کسانی که در برابر تمامی سختی‌ها می‌ایستند هیچ سدی نمی‌تواند مانع دستیابی آنها به اهدافشان باشد.
طی سال‌ها تجربه، اهداف شرکت؛ ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای بهره‌مندی هموطنان و میراثی برای آیندگان است. سلامت کار همواره از دغدغه‌های مدیران مجموعه بوده و خط قرمز ما محسوب می‌گردد.
شرکت طوس‌آب سال 1363 از سوی وزارت نیرو و آستان قدس رضوی با هدف اینکه در منطقه به صورت یک مشاور بتوانند پروژه‌های آب را به صورت تخصصی پشتیبانی نماید تأسیس شد و از سال 1367 جناب آقای دکتر نیریزی بعنوان رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت انتخاب و تاکنون در این سمت سکاندار می‌باشند.
ایشان یکی از برجسته‌ترین متخصصین، در حوزه آب کشور می‌باشند که به مدت 3 سال هم ریاست کنگره بین‌المللی آبیاری و زهکشی (ICID) را برعهده داشته‌اند و با توجه به تجربه و تعهد ایشان، شرکت طوس‌آب همواره در حوزه فعالیتی خود کارهای برجسته‌ای را به انجام رسانیده است.
مهندس محمد هاشمی مدیر پروژه‌های شرکت طوس‌آب درآبرسانی شهر مشهد از پروژه‌های اجرا شده و فعالیت خود و اهدافی که تا به امروز باعث شده تا با وجود مشکلات فراوان در این مسیر ثابت قدم باشند می گوید:
اجرای پروژه‌های عمرانی وایجاد اشتغال برای هموطنان خود را وظیفه‌ای ملی می‌دانند و معتقد هستند شرکت‌های پیمانکاری به عنوان عوامل اجرایی دولت که در نوک پیکان سازندگی حضور دارند خود را وقف سازندگی کشور کرده‌اند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.
این مدیر توانمند می‌گوید: در صورت مدیریت صحیح منابع مالی و همکاری مسئولان قطعاً سرعت سازندگی در کشور دو چندان خواهد شد. در خاتمه وظیفه می‌دانم از همراهی مدیرعامل محترم و اعضای محترم هیأت مدیره شرکت طوس‌آب که متعهدانه بر اجرای پروژه‌های عمرانی و عام‌المنفعه همت گمارده اند، همکاران شریف، صدیق و سخت‌کوش خود در شرکت طوس‌آب که سیاست‌های کاری شرکت را در راستای اجرای با کیفیت پروژ ه‌ها به خوبی اعمال می‌کنند و تمام کسانی که قلب آنها برای عمران و آبادانی کشورعزیزمان و آینده آن می‌تپد تشکر و قدردانی ویژه‌ای بعمل آورم.