آگهی فراخوان عمومی ارزیابی سرمایه گذار به منظور مشارکت در تاسیس شرکت پروژۀ آبرسانی از دریای عمان به استان های شرقی کشور

آگهی فراخوان عمومی ارزیابی سرمایه گذار به منظور مشارکت در تاسیس شرکت پروژۀ آبرسانی از دریای عمان به استان های شرقی کشور
25 اردیبهشت 1397

شرکت مهندسی مشاور طوس­ آب به منظور انجام وظایف محوله طی قرارداد طرح جامع تامين و انتقال آب شرب و صنعت استان‌هاي نوار شرقي کشور (سيستان و بلوچستان، خراسان جنوبي و رضوي) از درياي عمان و ساير منابع جانبي به شماره 3/11/19676/61814 مورخ 30/11/1395 به کارفرمایی شرکت آب منطقه ­ای خراسان رضوی در خصوص جذب علاقه ­مندان بخش خصوصی به سهامداری در شرکتی که برای  این منظور ایجاد می شود، سرمایه گذار می­ پذیرد.
پروژه فوق­ الاشاره با ظرفیت تامین آب فاز اولیه در حدود 250میلیون متر مکعب در سال و طول خط انتقال حدود 1500 کیلومتر و برآورد اولیه 190 هزار میلیارد ریال در برنامه اقدام قرار دارد. سرمایه اولیه شرکت با توجه به ترکیب تایید شده متقاضیان سهامداری تعیین خواهد شد و با توجه به اینکه پیش ­بینی می­شود تا پایان طرح حداقل آورده نقدی سهامداران به میزان 15 درصد از مبلغ کل طرح باشد دقت نظر کافی در خصوص توان مشارکتی به عمل آید.
توضیح: قبل از انتشار این آگهی، چند سرمایه­ گذار برای این طرح اعلام آمادگی نموده­ اند و در صورت داشتن متقاضی واجد شرایط جدید، به این جمع اضافه خواهند شد.
شرایط متقاضیان:
1-دارا بودن توانمندی مالی جهت انجام سرمایه­ گذاری (و یا مشارکت با بانک­ها جهت اخذ تسهیلات) یا دارا بودن توانمندی فنی و تجهیزاتی در انجام پروژه ­های نمک زدایی از آب دریا و انتقال آب.
2-داشتن حسن سابقه فعالیت
مدارک مورد نیاز:
1-تصویر اساسنامه، آخرین آگهی تغییرات روزنامه رسمی (برای افراد حقوقی).
2-ارائه هرگونه مستندی که بیانگر توانایی سرمایه­ گذار برای حضور در شرکت پروژه باشد یا ارائه مستندات مربوط به انجام فعالیت در پروژه­ های مشابه.  
3-نامه اعلام آمادگی سهام­داری و ذکر میزان توان تامین سرمایه
لذا از متقاضیان دعوت می­شود حداکثر ظرف مدت 7 روز از تاریخ درج آگهی ضمن اعلام آمادگی بصورت کتبی برای حضور در طرح پیشنهادی، نسبت به تحویل مستندات به آدرس زیر اقدام نمایند.
خراسان رضوی، مشهد، بلوار ارشاد، خیابان پیام، نبش پیام 4، پلاک 14، شرکت مهندسی مشاور طوس­ آب –  دفتر مدیریت پروژه مطالعات آبرسانی از دریای عمان به استان­های شرق کشور 
توضیح1: ارائه مستندات حقی را برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و پس از بررسی مستندات نسبت به انتخاب سرمایه­ گذاران واجد صلاحیت و مناسب برای سرمایه­ گذاری اقدام خواهد شد.
* در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 37007100 و 37007156-051 تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاهده سیمای طرح و مشخصات کلی پروژه  اینجا را کلیک کنید. 

                                                                    شرکت مهندسی مشاور طوس ­آب