پیام مدیر عامل در شرایط کوید 19

پیام مدیر عامل در شرایط کوید 19
31 فروردین 1399

پیام مدیریت محترم عامل به مدیران و همکاران تلاشگر در شرایط کوید 19

*دانلود و پخش پیام صوتی*

همكاران گرامى سلام
به ياری خداوند فعاليت هاى شركت را در سال جديد با بيم و اميد اغاز كرديم. بيم داريم كه وضعيت سلامت جامعه و اقتصاد كشور در سال جديد چه سمت و سويى بخود خواهد گرفت و اثرات ان بر رفتار سازمانى و پايدارى شركت چگونه خواهد بود. از طرفى اميد داريم كه با تنوع بخشى و گسترش فعاليتهاى مهندسی و اقتصادى شركت بتوانيم اين تهديد ها را به فرصت هاى جديد تبديل نماييم.
نتايج بررسيهاى ميدانى و پژوهشهاى علمى تاكنون در مورد بيمارى COVID-19 نشان ميدهد كه توقف همه جانبه ابتلا به اين بيمارى فقط از طريق واكسيناسيو ن گسترده امكان پذير خواهد بود. از انجاييكه توليد ازمايشگاهى، صحه گذارى و توليد و توزيع گسترده واكسن حدود ١٨ ماه زمان نياز دارد، لذا پيش بينى ميشود اين بيمارى در شرايط خوش بينانه حداقل تا يكسال ديگر با ما خواهد بود. در اين صورت لازم است خودمان و زير ساخت هاى شركت را براى اجراى برنامه بلند مدت رعايت دستورالعمل هاى بهداشتى و رفتار خاص سازمانى اماده نماييم و بطور كلى سطح سازگارى با تحولات ناشى از اين ويروس را در شركت افزايش دهيم. در اينجا لازم ميدانم از همكارانى كه در تدوين اين ايين نامه ها ، مديريت و پايش كاربرد انها در دفاتر و سايتهاى شركت در دو ماه گذشته به ويژه در ايام تعطيلات نو روز تلاش موفقيت اميزى داشته اند سپاسگزارى نمايم.
از تمامى همكاران درخواست دارم با رعايت دو اصل كلى حفظ فاصله اجتماعى و استفاده از ماسك در جلسات و حضور در محل كار ، مخاطره الودگى خود و سايرين را بحداقل رسانده و بهمراه دور كارى مؤثر و اطلاع رسانى بهنگام تا پايان گرفتن اين همه گيرى شوم ، شركت را يارى دهند.

پروردگارا همكاران ما در راه تامين حياتى ترين نياز مردم اين سرزمين تلاش ميكنند سلامتى جان و روان انها را از درگاه تو مسئلت دارم.

                                                                                                                                                                                                               سعيد نى ريزى